ترفند های تشخیص روغن موتور تقلبی یا اصل است؟ بخش دوم

در مطلب های قبلی با عنوان ترفند های تشخیص روغن موتور تقلبی یا اصل چیست؟ به بیان روش هایی پرداختیم که می توانیم با استفاده آن روش ها به تقلبی یا اصل بودن روغن موتور پی برد. در این مطلب هم قصد داریم ادامه این مبحث را بیان کنیم.

توجه به بوی روغن موتور
یکی از ترفند هایی که می توانید با استفاده از آن متوجه شوید روغنی که خریده اید اصل است یا تقلبی توجه به بوی آن است. شاید باورتان نشود اما، بی بو بودن روغن موتور نشانه ایی از اصل بودن روغن موتور است. اگر زمانی که درب قوطی روغن را باز کردید و بوی تندی مشام شما را آزار داد مطمئن باشید که آن روغن اصل نیست و تقلبی است یا در قالب قوطی یک برند روغن موتور اصل در آن روغن تقلبی ریخته شده است. خیلی مواقع مصرف کنندگان گمان می کنند روغن باید بو داشته باشد تا جایی که این تفکر اشتباه باعث شده است گمان کنند که هر میزان بوی روغن تند تر باشد، روغن کیفیت بهتری خواهد داشت! این تفکر اشتباه منجر به این شده است که مصرف کنندگان ناخودآگاه از روغن های بی کیفیت یا تقلبی استقبال بیشتری نمایند…

توجه به درپوش قوطی روغن موتور
تولید کننده های معتبر توجه فوق العاده ایی به درپوش قوطی روغن می کنند. این نوع تولید کنندگان درپوش قوطی ها را به صورت حرفه ایی طراحی می کنند. در واقع آن ها تیم طراحی خاصی برای این کار دارند تا بتوانند از این طریق روغن اصلی خود را از روغن تقلبی در بازار روان کار ها متمایز کنند. درپوش روغن های اصل به گونه ایی طراحی می شوند که بعد از باز شدن آسییب ببینند! بله تعجب نکنید هدف این است که پس از باز شدن درب روغن آسیب ببیند تا سودجویان نتوانند مجددا از قوطی استفاده کنند. زیرا همان طور که می دانید بسیاری از سودجویان از قوطی برند های معتبر استفاده می کنند و متاسفانه با این روش بسیاری از مصرف کنندگان را با مشکل مواجه ساخته اند.
تمام این ترفند ها می تواند شما را در خرید روغن های مرغوب و اصل یاری کند. اما در کنار این ترفند ها خرید از فروشنده معتبر نیز بسیار مهم است زیرا، از دغدغه شما می کاهد. پیشنهاد می کنیم از روغن های معتبر بازرگانی کریمی نیز استفاده نمایید.

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

تشخيص روغن های تقلبی

انتخاب روغن مرغوب

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *