برند روغن موتور کاسترول را بیشتر بشناسیم…

روغن موتور کاسترول از روغن موتور های معروف است که طرفداران زیادی دارد. شرکت کاسترول شرکتی جهانی است و محصول های تولید شده توسط این شرکت تنها محدود به روغن موتور نمی شود. این شرکت در سال 1899 میلادی توسط چارلز ویکفیلد تاسیس شد. نام این شرکت ابتدا کاسترول نبود و به شرکت نفتی ویکفیلد شهرت داشت. شرکت کاسترول در سال 2000 میلادی با شرکت معروف بی پی ادغام شده است.
همان طور که در ابتدا گفتیم یکی از محصول های تولیدی کاسترول روغن موتور است و این شرکت محصول های مختلف دیگری چون سرد کننده موتور؛ گریس، پاک کننده و واکس ها را تولید می کند اما، از بین تمام محصول های تولیدی شرکت کاسترول، روغن موتور آن محبوبیت جهانی دارد. تا جایی که در بیشتر دنیا کاسترول مترادف روغن موتور است!
محصول روغن موتور این شرکت برای ماشین های سواری، ماشین ها سنگین و همچنین موارد صنعتی و موتور سیکلت تولید می شود. در واقع روغن تولید شده توسط شرکت کاسترول خود زیر بخش های متعدد و زیادی دارد.

روغن صنعتی کاسترول
روغن صنعتی کاسترول نیز بسیار محبوب است. روغن صنعتی کاسترول نیز با توجه به انواع متعددی که دارد در صنایع مختلفی چون؛ خودور سازی، پتروشیمی، مواد غذایی، صنعت دارو، سیمان و تولید برق و صنعت کشتیرانی استفاده می شود.

تقلبی و اصلی
در بازار، روغن های تقلبی با نام کاسترول فراوان است. همین امر سبب شده است مصرف کنندگان؛ روغن های تقلبی را با نام این برند بخرند و در نتیجه از کیفیت آن ناراضی شوند. برای خرید روغن های موتور کاسترول راه های متعددی وجود دارد به عنوان نمونه: شما می توانید به هولوگرام ظرف روغن توجه کنید. همچنین دقت کنید ظرف؛ دارای ضرب خوردگی نباشد. اما با وجود تمام این ترفند ها باز احتمال این که از روغن تقلبی به نام کاسترول استفاده کنید زیاد است. بنابر این راه چاره چیست؟

خرید از عاملیت، راهی مطمئن
بهترین راه چاره برای خرید روغن های کاسترول اصل این است که، از عاملیت های آن در ایران خرید خود را انجام دهید. کاسترول دارای عاملیت های متعدد است. شما می توانید روغن کاسترول اصل را از بازرگانی کریمی خریداری کنید زیرا این بازرگانی موفق شده است که عاملیت شرکت کاسترول را کسب کند. در نتیجه با خرید از این بازرگانی دغدغه اصل یا تقلبی بودن روغن کاسترول را نخواهید داشت و با اطمینان خرید می کنید.

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

ترفند تشخيص روغن تقلبی و اصلی

برند معروف روغن در جهان

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *