برند های معروف روغن موتور در سطح جهان

در ادامه مطلب قبلی در سایت بازرگانی کریمی با عنوان “برند های پرطرفدار روغن موتور کدامند؟” در این مطلب قصد داریم به بررسی برند های دیگری از روغن موتور در سطح جهان بپردازیم که محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان دارند.

کواکر برندی زیر مجموعه و مشتری پسند…
کواکر یکی از برند های معروف در زمینه روغن موتور است. این برند از زیر مجموعه برند شل انگلستان است. برند کواکر به این علت به این نام؛ نام گذاری شده است زیرا، موسسین آن کواکر و ویلیام پن بودند. روغن موتور کواکر تاکنون حامی بسیاری از مسابقه های اتومبیل رانی شده است. بعلاوه این برند خوش آوازه روغن موتور حامی مالی تیم فورس ایندیا در مسابقه های فرمول یک است. ویژگی خاص روغن موتور کواکر در این است که بر پیشرانه هایی با حجم بالا و مسافت های طولانی تاکید دارد. به همین دلیل این برند از برند های خاص در تولید روغن است که طرفداران اتومیبلرانی به آن علاقه زیادی نشان می دهند.

کاسترول معروف و همه چیز تمام!
بدون شک نام برند کاسترول در حوزه روغن موتور نامی است که حتی اگر شخصی ماشین هم نداشته باشد و گذرش به خرید روغن موتور نیز نیفتاده باشد با آن آشنایی دارد. می توان این گونه گفت که کاسترول یک برند همه چیز تمام است! کاسترول پنج محصول تولید می کند که یکی از آن ها روغن است. هندی ها مهم ترین طرفدار برند کاسترول هستند تا جایی که، ارزش این برند در بورس کشور هندوستان برابر با، 181 میلیارد روپیه است! شرکت کاسترول در کشور هندوستان سود بالایی را برای خود ایجاد کرده است. این شرکت سهامداران زیادی دارد که یکی از سهامداران و مالکان آن شرکت بی پی است. کاسترول آنچنان روغن های خوبی به بازار عرضه می کند که بسیاری از تولید کنندگان خودور به آن تاییدیه داده اند و این یعنی کیفیت…

ای ام اس اویل شرکتی خانوادگی
ای ام اس اویل یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید روغن های موتور فعال است. این شرکت از سال 1972 میلادی آغاز به کار کرده است و اولین بار برای خودرو های جنگی روغن تولید کرده است! ای ام اس اویل نیز مانند بسیاری از برند های معروف حامی مسابقه های مختلفی از جمله موتور اسپرت می شود. این شرکت دارای وب سایت است و ویژگی خاصی را در وب سایت خود طراحی کرده است. کافی است مدل خودور خود را در این وب سایت تایپ کنید تا بهترین روغن موتوری که سازگار با خودروی شما است را به شما معرفی کند. از این بهتر چه می خواهید…!

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

برند پر طرفدار روغن

توليد و توزيع روغن

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *