با روغن موتور لیکومولی آلمان آشنا شوید

در سایت بازرگانی کریمی ما به معرفی روغن موتور های ایرانی و خارجی می پردازیم تا هر نوع سلیقه ایی بتواند با روغن مورد علاقه خود آشنا شده و اطلاعات خوبی از آن کسب کند. در این مطلب قصد داریم شما را با روغن لیکومولی بیشتر آشنا کنیم.

روغن موتور لیکومولی توسط چه کشوری تولید می شود؟

شرکت لیکومولی نزدیک به یک قرن پیش فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد. همان طور که می دانید آلمان کشوری مطرح در زمینه تولید خودرو است و به همین دلیل در زمینه تولید روغن موتور نیز یکی از کشور های پیشرو محسوب می شود. این شرکت امروزه جایگاه خوبی در بین شرکت های تولید کننده دارد و بعلاوه در شش بار متوالی توانسته است عنوان بهترین روغن آلمانی را به خود اختصاص دهد.

 

این روغن موتور مشهور از چه زمانی وارد ایران شد؟

حدود بیست سال پیش، روغن موتور لیکومولی وارد کشور ما شد. روغن لیکومولی برای ورود خود به ایران از شیوه نماینده انحصاری استفاده کرد. این شرکت همواره به دنبال این بوده است که سهم خود را در بازار ایران افزایش دهد. علت این تصمیم نیز بازار مناسب ایران است. زیرا، از نظر این شرکت بازار روغن در ایران رشد خوبی دارد و سرمایه گذاری در این بازار می تواند به نفع شرکت لیکومولی باشد.
امروزه خودرو های جدیدی وارد بازار کشور ما شده اند که بیشتر آن ها با فناوری های روز جهان شکل گرفته اند. به همین علت این گونه از خودرو ها به روغن موتور هایی نیاز دارند که از کیفیت خوبی برخوردار باشند و در تولید آن ها فناوری های نوینی به کار گرفته شده باشد.
بیشتر مردم ایران برند لیکومولی را تنها برای خودرو های سواری می شناسند زیرا در ابتدای ورود این روغن آلمانی به ایران تنها خودرو های سواری بازار هدف این شرکت معروف بودند. اما به مرور این سیاست تغییر کرد. امروزه روغن لیکومولی محصولات گسترده ایی دارد که شامل خودرو های دیزلی نیز می شود. لیکومولی در شرایط فعلی ایران علاقه زیادی دارد تا بر بازار خودرو های دیزلی نیز متمرکز شود و به همین دلیل محصولات خود را در این زمینه نیز وارد بازار ایران کرده است. از مهمترین علت های این تصمیم این است که ایران کشوری است که در ترانزیت حمل و نقل بین المللی فعال است و بازار روغن موتور های دیزلی می تواند برای این شرکت بسیار سودده باشد.
امیدواریم در این مطلب اطلاعات خوبی از این برند مشهور آلمانی کسب کرده باشید.

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور ایرانی

روغن موتور

بهترين روغن موتور

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *