آشنایی با روغن موتور ایرانی؛ روغن سوپر بهران…

در سایت کریمی ما بار ها تاکید کرده ایم که روغن موتور با کیفیت ایرانی تاکنون توانسته است با مشابه خارجی خود برابری کند. در این مطلب هم قصد داریم شما را با روغن موتور سوپر بهران بیشتر آشنا کنیم. این روغن موتور یکی از با کیفیت ترین روغن های ساخت ایران است که تاکنون خواسته های بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. در واقع می توان گفت این روغن نمونه ی کاملی از یک محصول با کیفیت ایرانی و ساخت داخل است.

از ویژگی های تولیدات کارخانه بهران بیشتر بدانیم:

ابتدا بهتر است بدانید که، روغن موتور های کارخانه ی بهران؛ در زمینه روغن های ماشین های بنزینی فعالیت می کند. تولیدات این کارخانه بیشتر شامل روغن های نیمه سينتيك و معدنی است. گرانروی روغن های اين کارخانه بالاست و بعلاوه در شرایط مختلفی از رانندگی مورد آزمایش قرار گرفته اند و توانسته اند از اين آزمایشات سربلند بیرون آیند.

روغن سوپر بهران و مزیت های آن

یکي از روغن های تولیدی این کارخانه، روغن سوپر است. روغن سوپر بهران توسط شرکت آلمانی دایملر تایید شده است. این روغن نیز ویژگی های خوبی دارد که سبب شده است به راحتی با نمونه های خارجی رقابت کند از جمله این که؛ 

• روغن سوپر بهران از مواد خوب و با کیفیتی تولید شده است.

• یکی از مزیت های مهم در تولید روغن موتور توجه به مقاومت روغن در برابر اکسیداسیون است. روغن سوپر بهران مقاومت بالایی در برابر اکسیداسیون دارد. این روغن رسوب خیلی کمی تولید می کند و به همین نسبت لجن تولیدی کمی نیز ایجاد می شود.

• از مزیت های دیگر روغن سوپر بهران این است که در برابر زنگ زدگی نیز به شدت مقاومت دارد و قطعه ها را کاملا از خوردگی حفظ می نماید.

• این روغن موتور کیفیت روانکاری فوق العاده ایی را برای ماشین شما به ارمغان می آورد.

• روغن سوپر بهران از سایش قطعات ماشین شما مانند یک قهرمان جلوگیری می کند!

• از مهمترین ویژگی های یک روغن موتور خوب این است که، در دما های مختلف قابلیت استفاده داشته باشد. روغن سوپر بهران نیز این توانایی را به خوبی ارائه می کند.

• در نهايت با مصرف روغن سوپر بهران مصرف سوختتان نیز کاهش می یابد و چه چیز در گرانی سوخت از این بهتر!

 تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

روغن موتور با کیفیت ایرانی

روانکاری

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *