آشنایی با روغن موتور ژاپنی؛ تاکومی دوست داشتنی!!!

در پی یک گشت و گذار در فضای مجازی تیتر خبرگزاری مهر در ارتباط با روغن موتور ژاپنی توجه ما را به خود جلب کرد و با توجه به این که سیاست شرکت کریمی در حوزه ارائه جدیدترین مطالب در حوزه روغن موتور است به همین دلیل تصمیم گرفتیم شما را بیشتر با روغن موتور ژاپنی؛ این تازه وارد دوست داشتنی در ایران آشنا کنیم!

تاکومی…

در بین انواع و اقسام روغن موتور شاید نام انواع برند های داخلی و خارجی خودنمایی کند اما، ژاپن و مسئله تولید روغن برای خیلی از افراد تعجب برانگیز شده است.
تاکومی، روغن موتوری ژاپنی و با کیفیتی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این روغن خاص و با کیفیت است و از تولید تا بسته بندی آن در خود ژاپن انجام می شود. در بسیاری از مواقع برند های معروف و بنام خارجی بسته بندی روغن خود را در کشور های ثالثی چون کشور های خلیج و غیره انجام می دهند. اما، تاکومی یک منحصر به فرد است که هنوز امتیاز بسته بندی خود را به کشور های دیگر نداده است و ترجیح تولیدکنندگان آن بر این است که، روغن موتور تاکومی را در کشور ژاپن تولید و در نهایت بسته بندی و روانه ی بازار های صادراتی کنند.
تاکومی از سال 2009 میلادی تولید شده و کم کم وارد بازار های خاورمیانه شده است. خیلی از برند های معروف روغن با مشکل نمونه های تقلبی دست و پنجه نرم می کنند اما، تولید کنندگان ژاپنی با مدیریت منحصر به فردشان نگذاشتند حتی جای نفوذی برای سودجویان در این عرصه باقی بماند.

دامنه تولیدات گسترده…

روغن موتور تاکومی برای هر ماشینی روغن خاص خودش را تولید می کند. دامنه تولیدات روغن این کارخانه ژاپنی گسترده است از ماشین های دیزلی تا ماشین های رالی همگی می توانند برای خود در تولیدات کارخانه تاکومی روغن مخصوصشان را بیابند. اما، یکی از ویژگی های تاکومی این است که این کارخانه برای خودرو های هیبریدی هم روغن تولید کرده است. روغن خودرو های هیبریدی تاکومی از کارخانه های لکسوس و تویوتای ژاپن تاییدیه گرفته است.
واقعیت این است که این تازه وارد بازار روغن موتور با انواعی از روغن و با توجه به شرایط آب و هوایی و جاده های کشورمان، با سبدی پر وارد ایران شده است!!!

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

برند های داخلی و خارجی

بازار روغن موتور

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *