مکمل سوخت ، پاک کننده و نیرو بخشی مطمئن برای خودروی شما

همانطور که می دانید بنزین وارد شده به باک خودرو همیشه حاوی رسوبات و آلودگی های بسیار زیادی است که می تواند سوزن انژکتور و سیستم سوخت رسانی را دچار اخلال کند.
از طرفی ذرات کربن و دوده ها داخل محفظه احتراق منافذ انژکتور رسوب کرده، موجب اختلال در عملکرد موتور می شوند و در نهایت توان موتور به شدت کاهش می‌یابد.
این جاست که اهمیت به کارگیری یک مکمل سوخت با کیفیت به خوبی روشن می شود.
مکمل سوخت به گفته کارشناسان سازنده ی آن، رسوبات به جامانده از کربن و بقیه آلودگی‌ها را از سیستم انژکتور خودرو پاک میکند و به این ترتیب عملکرد موتور بهبود یافته و مصرف سوخت در آن کاهش می یابد.
به طور کلی استفاده از یک مکمل سوخت مناسب مخصوصاً در شرایطی که کیفیت سوخت از حد استاندارد پایین تر است مزایای زیر را در بر خواهد داشت:
● جلوگیری از قفل شدن شیر انژکتور
● محافظت در برابر خوردگی و سایش
● کم کردن رسوبات به جا مانده در محفظه احتراق
● کاهش قابل ملاحظه ی مصرف سوخت
● پاکسازی و بالا بردن عملکرد انژکتور و موتور
● حذف آب از سیستم سوخت رسانی
● افزایش شتاب خودرو و جلوگیری از ضربه زدن به موتور
● کاهش گازهای خروجی از اگزوز مانند مونوکسید کربن و هیدروکربن
مکمل سوخت برای ماشین های بنزینی و دیزلی در بازار موجود هستند. البته لازم به ذکر است که در قدیم به دلیل ساختار متفاوت خودرو ها نیاز کمتری به مکمل سوخت احساس می شد، اما با پیشرفت صنعت خودرو سازی نیاز به یک مکمل سوخت مرغوب بیشتر احساس می شود.
البته در خرید یک مکمل سوخت باید دقت داشت که از برندهای معتبر و تایید شده استفاده کرد چرا که مصرف مکمل سوخت های تقلبی و بی کیفیت می تواند صدمات جدی به موتور خودرو وارد کند.

 

تنظيم : واحد تامين محتوا

سیستم سوخت رسانی

صنعت خودرو

محفظه احتراق

مكمل سوخت

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *