ضد یخ، یار همیشگی خودرو….

ضد یخ ها سیالاتی هستند که جهت جلوگیری از خوردگی یا زنگ زدگی، رسوب و یخ زدگی یا جوش آوردن موتور در سرما و گرما استفاده می شوند.

ضد یخ ها به دو دسته پایه معدنی و پایه آلی تقسیم می‌شوند.

ضد یخ هایی که معمولا در بازار ارائه میشوند بر پایه معدنی بوده و مدت زمان کارکرد شان در موتور به مدت یک سال است.

اما ضد یخ های پایه آلی به مدت سه سال در موتور کارکرد دارند.

باید توجه داشت که مصرف ضد یخ تنها به فصول سرد سال محدود نمی شود و به دلیل خاصیت ضد خوردگی و محافظت از موتور، باید در تمام طول سال از آن استفاده کرد.

معمولا برای حفظ و بهبود عملکرد ضد یخ ها، به آنها آبی با درجه سختی مناسب اضافه می‌کنند؛ که بهترین میزان تناسب این ترکیب، یک به یک است.

رنگ ضد یخ ها ربطی به کیفیت آن نداشته و البته هم رنگ بودن آنها هم دلیلی بر یکسان بودن نوع و کیفیت شان نیست و کارشناسان توصیه می کنند به دلیل احتمال خنثی شدن خاصیت ضد خوردگی و ایجاد رسوب، نباید با هم مخلوط شوند.

امروزه با ورود محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت به بازار، خریداران برای اعتماد به یک برند دچار سردرگمی می‌شوند.

البته وجود تاییدیه GSI اروپا، تا حدود زیادی خیال مصرف‌کنندگان را برای خرید محصولات راحت تر کرده است.

اصولاً کارشناسان معتقدند که ضد یخ ها باید بيشترين حفاظت را از خوردگي فلزات استفاده شده در سيستم خنك‌كننده موتور داشته باشند. هم چنین دارای کمترین اثر سمی بوده، آتشگیر نباشد و روی رنگ بدنه خودرو اثر مخرب نداشته باشد.

شرکت بازرگانی کریمی در راستای حمایت از مشتریان و با هدف جلب اعتماد خریداران برای یک خرید مطمئن، بهترین برندهای روغن موتور، ضد یخ، ضد جوش، روغن انتقال حرارت، گریس ها و غیره را با تضمین کیفیت و اصالت به صورت اینترنتی خدمت مشتریان عزیز ارائه می کند.

تنظیم:تامین محتوا

جدول معادل یابی

محصولات

 

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *