بررسی شایعات در ارتباط با روغن موتور ، قسمت هفتم

شایعات مرتبط با روغن موتور همیشه متداول است و متاسفانه خریداران را سردرگم می کند. در بسیاری از موارد خریداران روغن موتور با این نوع شایعات روبرو می شوند و متاسفانه نمی دانند راست و دورغ چیست و تصمیمی اشتباه می گیرند. در خیلی موارد افراد در برابر شایعه هایی که در ارتباط با روغن موتور می شنوند واقعا اطلاعاتی نیز ندارند و گمان می کنند حقیقت مطلب را شنیده اند و یک لحظه هم به ذهنشان خطور نمی کند که این مطالب شایعه است. در همین راستا ما در سایت کریمی تلاش کرده ایم تا شما را با شایعاتی از این دست آشنا کنیم و با علل واضح مشخص کنیم که، راست و دروغ مطالب مربوط به روغن چیست. بنابر این با ما همراه شوید زیرا مطمئن باشید با خواندن این مطلب ضرر نخواهید کرد.

شایعات متداول…
• یکی از شایعات متداول در ارتباط با روغن این است که می گویند؛ روغن های پارافینی اصلا خوب نیستند! زیرا، این نوع روغن ها بیشتر لجن تولید می کنند. این مطلب دروغ است و شایعه ایی بیش نیست. منشا این طرز تفکر هم مربوط به این می شود که معمولا پارافین حالت موم مانند دارد که به مومی بودن لجن بسیار شبیه است و همین امر سبب می شود که استفاده کنندگان به راحتی این شایعه نادرست را بپزیرند. جالب است بدانید روغن موتور پارافینی یکی از روغن های عالی می باشد. زیرا این نوع روغن ها کارایی موتور خودرو را به مراتب بهتر می کنند و به همین دلیل طول عمر موتور خودرو با مصرف روغن موتور پارافینی افزایش می یابد.
• شایعه بعدی در ارتباط با روغن شایعه ایی مرتبط با این موضوع است که روغن موتور هایی که فشار بالایی دارند بسیار بهتر هستند!!! اما شما این شایعه را باور نکنید… ابتدا بهتر است بدانید که فشار هر نوع روغن با گرانروی ارتباط دارد. البته در شرایط مختلف رانندگی بدون شک عملکرد موتور خودرو و روغن موتور تغییر می کند و الزاما این موضوع تحت تاثیر روغن موتور هایی با فشار بالا نیست. هر زمان که خواستید روغن موتوری را انتخاب کنید به این شایعه ها توجه نکنید و فقط به توصیه متخصصین عمل نمایید.
برای رهایی از سردرگمی از این موضوعات، می توانید با متخصصین بازرگانی کریمی در ارتباط باشید.

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

موتور خودرو

كيفيت روغن

 

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *