روغن موتور شرکت ایرانول و تاییدیه های معتبر

ما در سایت بازرگانی کریمی همواره به این مسئله تاکید داشته ایم که روغن موتور های ساخت ایران کیفیت خوب و بالایی دارند. بسیاری از مصرف کنندگان هنوز با در نظر گرفتن این باور اشتباه که روغن موتور های ساخت خارج از کشور مان کیفیت عالی دارند و یا تاییدیه های خوبی از شرکت های خودور سازی خارج از کشور دریافت کرده اند علاقه دارند تا از این گونه روغن موتور ها استفاده نمایند اما، امروزه روغن موتور های ایرانی کیفیت خوبی دارند. به گونه ایی که نه تنها نیاز بازار داخل کشور را تامین کرده اند بلکه توانسته اند وارد بازار های صادراتی شده و از همه مهم تر تاییدیه شرکت های معتبر خودورسازی را دریافت نمایند.

ایرانول ، شرکتی معتبر
شرکت ایرانول یکی از شرکت های معروف ایرانی در زمینه تولید روغن موتور است. این شرکت سالیان سال است که به فعالیت مشغول است و در ابتدا محصول های آن بازار داخل ایران را پوشش می داد. کیفیت بالای روغن موتور شرکت ایرانول سبب شده است که این شرکت وارد بازار های صادراتی نیز بشود.
در تیر ماه سال جاری شرکت نفت ایرانول موفق شد با تولید با کیفیت خود تاییدیه شرکت های معتبر بنز و رنو را برای چهار محصول خود دریافت کند و این شرکت از این اتفاق خجسته در تیر ماه سال 97 شمسی در هتل همای تهران رونمایی کرد.
یکی از روغن های معروف این شرکت که موفق به اخذ تاییدیه شده است روغن موتور سوپر با نام رونیا است که سطح کیفی SN را دارد و برای بسیاری از خودرو های خارجی که در داخل ایران استفاده می شوند فوق العاده مفید است. گرانروی این روغن با کیفیت 20W0 است. که برای خودرو هایی که هیبریدی هستند فوق العاده است. روغن دیگری که شرکت ایرانول از آن رونمایی کرده است روغن سوپر رویال است. سطح کیفی این روغن نیز SM است و گرانروی روغن سوپر رویال برابر است با؛ 40W5. این روغن با کیفیت برای خودرو هایی که دیزلی هستند مفید است.
البته شرکت نفت ایرانول محصولاتی نیز دارد که به صورت مشترک با شرکت های دیگر ساخته می شوند از جمله؛ سینتیوم که محصولی مشترک بین شرکت ایرانی ایرانول و پتروناس است و با گرانروی 30W5 و سطح کیفی SN برای خودرو هایی که ساخت خارج از ایران هستند بسیار مفید است.
از مزیت های روغن موتور ایرانول این است که با کیفیت عالی خود، با قیمتی به مراتب ارزان تر از نمونه های خارجی فروخته می شود.

تنظيم: واحد تامين محتوا

روغن موتور

گرانروی روعن موتور

روغن موتور خارجی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *