آشنایی با تاریخچه شرکت نفت سپاهان و روغن موتور های تولید شده این برند

پالایشگاه نفت سپاهان در سال 1371 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و به موازات فعالیتش شروع به تولید روغن موتور نیز نمود. این پالایشگاه از ابتدا فراز و نشیب های زیادی را طی کرد تا به جایگاه امروزی خود رسید تا جایی که یکی از محصولات معروف این کارخانه روغن موتور های آن است که کیفیت خوبی دارند و توانستته اند پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشند.
پالایشگاه نفت سپاهان در سال 1378 به صورت شرکتی با سهامی خاص اداره شد. این شرکت در حال حاضر دفتری نیز در تهران واقع در میدان آرژانتین دارد.

بازار های بین المللی

شرکت نفت سپاهان روغن موتور دیزلی و بنزینی تولید می کند و توانسته است به صادرات روغن پایه اکستراکت و اسلاک واکس نائل آید. البته روغن موتور های این شرکت آنچنان با کیفیت است که صادرات نیز داشته است و نه تنها بازار داخلی بلکه بازار های بین المللی نیز از محصولات شرکت نفت سپاهان استفاده می کنند.
چرا این شرکت به این نام، نامیده شده است؟
اما گرچه شما شرکت نفت سپاهان را با روغن موتور هایش می شناسید؛ با این وجود دانستن چگونگی انتخاب نام این شرکت هم خالی از لطف نیست!
شهر اصفهان از زمان های بسیار دور نام های مختلفی داشته است. به عنوان نمونه: اسپاهان، آسپدان، اصباهان، اصبهان، بسفهان، پارک، پارتاک، پاری، پاریتکان، انزان، اسپینذ، اصفهانک، اصفهان و نام های متعدد دیگر از جمله این نام ها هستند. اما علت نام گذاری شرکت نفت سپاهان به این نام به کتاب حدود العالم بر می گیرد که از اصفهان به سپاهان یاد می کند و در این کتاب بیان کرده است؛ سپاهان شهری عظیم است…
به همین منظور و با توجه به مکان اصلی این شرکت؛ این شرکت امروزه به شرکت نفت سپاهان شهرت یافته است.

بازرگانی کریمی، عاملیت شرکت نفت سپاهان
بازرگانی کریمی عاملیت این شرکت معروف را دارد و روغن های مختلف این شرکت را توزیع می کند. شما می توانید بهترین روغن موتور های این برند را از بازرگانی کریمی دریافت نمایید. بعلاوه متخصصین این بازرگانی می توانند همراهی مطمئن برای شما باشند و با به توجه نوع خودروی شما مشاوره های لازم را نیز برای خرید روغن موتور به شما ارائه دهند. برای ارتباط بیشتر با این بازرگانی بر روی راه های تماس و راه های ارتباطی کلیک نمایید.

تنظيم:واحد تامين محتوا

روغن موتور

توليد و توزيع روغن موتور

انتخاب روغن

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *